Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Lista wydań / nr 4 (45) 2016

Rok wydania:2016

Pliki opcjonalne

miz_nr_4_(45)_2016_miz4-45-red-spis.pdf Pobierz
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły / Rozdziały

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Implikacje kreowania relacji między MSP a administracją publiczną w ujęciu regionalnym (na przykładzie regionu łódzkiego)

11 (11-21) Mirella Barańska-Fischer Więcej
2.

Jakość współpracy polskich klastrów z partnerem publicznym – współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami

16 (23-38) Bogusław Bembenek Więcej
3.

Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina

9 (39-47) Urszula Chrąchol-Barczyk Więcej
4.

Wyzwania marketingu i zarządzanie instytucjami publicznymi w perspektywie strategicznej organizacji

10 (49-58) Jacek Dziwulski Więcej
5.

Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations


(Świadomość społeczeństwa, konkurencja i współpraca z biznesem jako determinanty zarządzania marketingowego w organizacjach pozarządowych)
14 (59-72) Joanna Hernik Więcej
6.

Instytucje kultury jako ogniwa dystrybucji marketingowych produktów miast

9 (73-81) Iryna Manczak Więcej
7.

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości – szansa dla młodych przedsiębiorców

8 (83-90) Joanna Pikuła-Małachowska Więcej
8.

Zielony wizerunek firmy w kontekście rozwiązań budownictwa przyszłości z uwzględnieniem zasady zrównoważonego rozwoju

9 (91-99) Łukasz Szałata, Kornelia Kwiecińska, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak, Jacek Doskocz Więcej
9.

Strategia rozwoju turystyki jako narzędzie kreowania lokalnej marki turystycznej na przykładzie powiatu gryfińskiego

13 (101-113) Daniel Szostak Więcej
10.

Działanie rzecznika konsumentów na przykładzie miasta powiatowego w województwie pomorskim

9 (115-123) Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Anna Magulska Więcej
11.

Czynniki sukcesu kampanii społecznej na przykładzie kampanii „Możesz to zmienić”

9 (127-135) Magdalena Daszkiewicz Więcej
12.

Komunikacja marketingowa w organizacjach non profit jako dialog z otoczeniem

9 (137-145) Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło Więcej
13.

System dynamicznej informacji jako informatyczne narzędzie udostępniania informacji pasażerom w publicznym transporcie zbiorowym

12 (147-158) Barbara Kos Więcej
14.

ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem

11 (159-169) Joanna Kos-Łabędowicz Więcej
15.

Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury

11 (171-181) Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska Więcej
16.

Nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku regionu

10 (183-192) Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska Więcej
17.

Komunikacja marketingowa uczelni jako szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej

9 (193-201) Angelika Pabian Więcej
18.

Narzędzia marketingowe zagranicznych convention bureaus – studia przypadków

10 (203-212) Beata Paliś Więcej
19.

Komunikacja organizacji pozarządowej z otoczeniem

12 (213-224) Tomasz Sondej Więcej
20.

Perspektywy rozwoju social media marketingu w komunikacji z pacjentami 55+ w aspekcie zagrożenia wykluczeniem cyfrowym

8 (225-232) Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Michał Wróblewski Więcej
21.

Platformy komunikacji zewnętrznej gmin ‒ analiza porównawcza

11 (233-243) Jędrzej Wasiak-Poniatowski Więcej
22.

Aktywność marki miasta w obszarze marketingu mobilnego

10 (245-254) Joanna Wyrwisz Więcej
23.

Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta

11 (255-265) Romuald Zabrocki Więcej
24.

Masowe imprezy sportowe jako forma promocji regionów turystycznych na przykładzie Biegu Piastów w Jakuszycach

9 (267-275) Piotr Zawadzki Więcej
25.

Grywalizacja jako narzędzie zarządzania zaangażowaniem konsumenta

8 (279-286) Iwona Czerska Więcej
26.

Merchandising w handlu detalicznym

13 (287-299) Włodzimierz Deluga Więcej
27.

Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych

11 (301-311) Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz Więcej
28.

Różnice kulturowe między krajami ASEAN a USA i krajami Europy Zachodniej w kontekście negocjacji biznesowych

14 (313-326) Karolina Łopacińska Więcej
29.

Emocje w marketingu w świetle rozważań teoretycznych oraz wyników badania jakościowego

11 (327-337) Anna Niedzielska Więcej
30.

Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych

11 (339-349) Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska Więcej
31.

Wybrane elementy komunikatów reklamowych

9 (351-359) Alina Oczachowska Więcej
32.

Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji

10 (361-370) Kamila Peszko Więcej
33.

Geolokalizacja jako współczesne narzędzie komunikacji z klientem i jej wykorzystanie w marketingu relacji

9 (371-379) Anetta Pukas Więcej
34.

Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek ‒ wybrane aspekty

12 (381-392) Beata Tarczydło Więcej
35.

Ekoznakowanie w komunikacji marketingowej

9 (393-401) Iwona Wilk Więcej
36.

Zapewnienie wiarygodności w komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu

9 (403-411) Sabina Zaremba-Warnke Więcej
37.

Wizerunek kobiet w przekazach medialnych o charakterze informacyjnym

9 (413-421) Beata Zatwarnicka-Madura Więcej